♥ Vinn en provflygning

Nu kör jag igång ännu en tävling tillsammans med market2member där du kan vinna en provflygning värt 800 kr ifrån upplevelse present där det finns mkt att välja på, en perfekt present till någon du tycker om.
En perfekt julklapp till pojkvännen, brorsan, pappan eller helt enkelt till dig själv.

500 butiker är anslutna till market2member . Handlar man mycket på nätet är detta en perfekt sida för en, eftersom man får tillbaka poäng i ALLT som man sedan kan växla in mot presentkort, pengar eller sänka till välgörenhet.

Skulle jag vinna skulle jag vilja ha en weekend helg i sthlm med min pojkvän.

För att vara med och tävla ska du göra följande

Gå in på www.upplevelsepresent.se och kolla vad just du skulle vilja ha och skriv en kommentar om det.

Bli medlem gratis via min länk . Du ska kunna uppge ditt användar namn+ att vi ser om du blev medlem genom min länk så fusk funkar inte här.

Lycka till



Kommentarer
Postat av: simone

Gillar din header ;)



sv: Varsigod gumman!

2009-11-16 @ 16:10:55
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: Sissi

Hejsan! Hittade in på din blogg och såg din tävling!

Jag är redan medlem, med min mailadress.



När min bror nu fyllde år för 2 veckor sedan hade jag varit inne på Upplevelser's hemsida, och ville, ville, ville så gärna köpa provflygningen till honom, men med arbetslöshet var det svårt med pengarna, så jag lovade honom att så fort jag får pengar ska jag köpa något värt att vänta på (provflygningen). Så nu försöker jag här, Min bror kanske får en häftig julklapp istället? :)



Måste gratulera till en mycket bra blogg också! :)

2009-11-24 @ 01:22:05
URL: http://honungyoghurt.blogg.se/
Postat av: © ANNAPANNA » Foto, Design & Tävlingar! ♥

Jag är med och hade valt, lugna sinnet för två!



medlem på: [email protected]

2009-11-24 @ 02:18:38
URL: http://akolan90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0