♥ Vinn en valfri tidningspremunation

Nu är det dags för ännu en tävling tillsammans med market2member. I denna underbara tävling kan du vinna en valfri tidningspremunation hos www.tidningskungen.se värde 450 kr.
Tidningskungen är en bra sida på nätet med i stort sett de flesta tidningar som finns och priserna är väldigt bra dessutom. Kundservice är bra och snabba leveranser.

market2member är en kanon sida där man får poäng tillbaka på allt man handlar på nätet som man sedan kan växla in mot antingen presentkort, pengar eller helt enkelt sänka till välgörenhet.

Detta ska du göra för att vara med i tävlingen

Gå in på tidningskungen och kolla runt vilken premunation du helst skulle vilja vinna och skriv det i en kommentar till mig.

Bli medlem på market2member gratis via min länk http://www.market2member.com/invitation.jxp?uid=79cc20f1-445e-488f-8276-4d538e7d3583 . OBS: Det är viktigt att du blir medlem via just min länk för att kunna delta i denna tävlingen, detta kollas upp av både mig och market2member och du ska kunna uppge ditt användarnamn.

Stort lycka till


Kommentarer
Postat av: simone

sV: Exakt, det måste planeras, bara på film man kan åka och lämna hunden hemma (för det är alltid någon som hoppar n och sköter om den utan att man ber om det^^)

2009-11-25 @ 13:37:45
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: bitte

Är gärna med heter [email protected]



vinner jag väljer jag veckorevyn

2009-11-25 @ 16:17:45
URL: http://www.lovemercury.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0