ÅRETS BLOGG

JAG SÄGER ETT STORT GRATTIS TILL FOKI som vann årets blogg.

Äntligen är hyteriet om galan över,fattar helt ärligt inte vad poängen är med det faktskt. Massa party party det kan man fan göra överallt men men.

Har precis stoppat i mig lite mat och ska snart lägga mig för mår fan inget bra alls idag. Sambon har fortfarande inte kommit hem men vi har kontakt via msn i allafall.

Jag tror inte jag skriver mer ikväll. Men jag behöver råd av er läsare vad tycker ni jag borde ha för färger på bloggen och headern? Jag är som sagt fortfarande ny på PS och bloggen är inte speciellt gamal heller men jag kan fan inte bestämma mig.

Kom med förslag.

 

Kram


Kommentarer
Postat av: fanny

SV: Desamma!



Ska du göra idag ?=)

2009-10-18 @ 11:19:04
URL: http://fannyee.blogg.se/
Postat av: VIKTORIAE.BLOGG.SE - Bloggen som handlar om självkänsla, tankar och tips!

Hon var värd det, en annorlunda blogg som är kul att läsa =)

2009-10-19 @ 11:17:12
URL: http://viktoriae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0