♥ Bed time

Har tittat lite på tv och sådär, kunde inte låta bli mama mia filmen så fick bli sn snabb glutt på den med =) och en runda med vovven så nu är hon nöjd och håller sig till morgonen.

Jag lyssnar lite på musik, måtte inte grannarna höra *asg* men under året man bott här så har ingen klagat och då spelar jag högt med då jag inte hör så jätte bra, kan spela kl 2 på nätterna med *asg* men ingen har klagat som sagt.

Fundera dock på sängen nu snart faktiskt, känns i ögonen att man är trött.

Jag skriver mer sedan.

Sovgott snyggingar :) kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej:) Ok, får se vad jag köper för nån i morgon; Nattinatt på dig:)

2009-10-25 @ 02:29:34
URL: http://rosaholic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0