Blog Awards galan 2009




The time is here.
Vem vill ni ska kamma hem priset som årets blogg? Det står ju mellan Kenza,Stina,Blondinbella,Foki och Egoina. Själv hoppas jag på kenza men hon vann ju förra året men visst vore det kul om hon vann i år igen :-)


För övrigt är det en riktig slapp dag idag med sprängade huvudvärk och allmänt slö i kroppen. Sov dessutom ända till kl 12.50 idag och det tror jag fan inte jag gjort någon gång i hela mitt liv :-o men någon gång ska vara den första säger man ju. Sambon kom ju hem typ kl 04.00 inatt och la sig och gick upp lika sent han. Nu är han åter igen iväg och här sitter jag lonley tonight igen men men,det skulle inte bli lika sent idag som igår sa han men det lär märkas.

Har inte ens susning om vad jag ska göra idag alls,mår inte bra överhuvudtaget :-( blir bara att slappa och ta det lugnt tror jag.

Den 26:e ska jag göra fransk manikyr inför kryssningen den 28:e,det är as snyggt tycker jag. Inte ofta jag gör det utan är när det är nåt speciellt eller liknande för det kostar ju en slant,dock är detta öppnings erbjudande så det kostar 395 kr då :) annars betalar jag omkring 600 kr för bara naglarna,sen tillkommer kostander om man ska ha glitter och sånt skit på :) men det har aldrig jag dock.

Jag önskar alla en bra kväll. Skriver lite senare.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0