♥ Bra bloggar

Kan ni rekomendera några bra bloggar att läsa? Har läst alla i aktiva listan,hur i helvete man ens hamnar där vet jag inte för inte fan beror det på hur många inlägg man skriver per dag i allafall,det verkar totalt omöjligt att komma med där.

Precis sett klart greys anatomy och ska se vänner kl 23 och sen CSI och sen ska jag troligen sova för blir väl väckt halv 8 imorgon med kan jag tro.

Min förbannade mens kom ikväll nu med för en stund sedan,sådan tur har vi *not* ont som fan gör det och jag blir på ett djävulskt humör när jag har det. Läste i en blogg att kåt bara är förnamnet när man har mens? stämmer INTE på mig,jag vill inte ens ha närhet när jag har det,känner mig så äcklig och ofräch även om det är fullt normalt att ha.

Ska nog ner och sola 10 min imorgon igen,får ta det lilla lugna nu då jag såg ut som en kräfta i mån&tisdags i facet :-D ärligt satan vad det gjorde ont. Jag som ALLTID solat 20 min de gånger jag solat,i måndags vart det 16 min.

Anyway nu ska jag fixa kaffe och prata med plutten lite innan nästa program börjar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0