Desperata mammor

Har länge  funderat på mammorna i ensam mamma söker. VARFÖR lägger dom ut sitt liv så i tv egentligen? inte nog med det,dom visar upp barnen för hela sverige. Så jävla desperata kan dom väl ändå inte vara? Finns massor av sätt att träffa någon. Jag skulle aldrig i mitt liv lämna ut mitt liv på det sättet i tv men å andra sidan har jag redan träffat min stora kärlek,vi har hållt ihop sedan 2002. Jag tycker det rent ut sagt är äckligt att stå och hångla med 10 olika män i tvn så alla ser,nä usch.

Godmorgon förresten!
Det blev sent i natt som vanligt men ändå uppe relativt tidigt :-) då är det äntligen fredag med.
Ska ni göra något kul i helgen? Själv har jag inga speciella planer faktiskt,inte vad jag vet nu.

Snart dags för våra bästa år :-) och kaffe sen ska jag nog städa av lite tror jag.

Dessutom får jag frispel på kattfan här hemma. Han är lite annorlunda och står och slår med tassarna på fönstret,det låter som fan med och seriöst tror jag att det kommer låta KRACH en vacker dag om han fortsätter så,han slår inte lite lätt utan det hörs i hela lägenheten. Han jamar som en tok med,det hörs ut i trappen :-D fast han är ju döv så kan beror på att han inte hör hur högt han jamar då iofs.

Nu ska jag inte uppehålla er mer. Skriver mer sedan. Kram




Kommentarer
Postat av: Zandra

Heej =) Hur går det för er ? HUr mår du ? Sköt om dig .. krams! // "ToZa"

2009-10-09 @ 10:59:08
URL: http://zandrax.blogg.se/
Postat av: Bodil

Nja, att hänga ut barnen är väl inte så schysst, men det vet jag väl inte om jag tycker att de gör heller? Jag tycker att det är ett bra program, det ÄR svårt att hitta kärleken om man är ensamstående mamma. Många, många blir livrädda och drar fort som satan när de får reda på att man har barn. Och att de hånglar med tio personer i tv? Nja, det har jag inte märkt faktiskt.

2009-10-09 @ 11:19:58
URL: http://enmynta.se
Postat av: Anonym

fan hatar när katterna låter sådär, våra springer hela nättera på parketten, hoppas ingen granne hör!

2009-10-09 @ 11:35:38
URL: http://pictureitall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0