Första minus graden

Godmorgon allihopa!

Hoppas ni sovit gott,själv sov jag förträffligt :) men vakna i en tom säng,sambon hade gått till jobbet.
När jag vakna såg jag även den första minus graden ute  och jag drog mig för att gå ut men gjorde det till slut. Det var lagom kyligt ute och värre lär det bli förmodar jag.

Idag tror jag att jag ska tvätta,är osäker på tiden men tror jag har tid idag så jag får åka ner och kolla det sen så jag inte missar det.

Annars väntar jag på att VBÅ ska börja så jag ska snart fixa lite kaffe. Igår tog vi det bara lugnt på kvällen,satt och myste vid tvn och sådär.

Är 8 dagar kvar till min mens ska komma eller förhoppningsvis inte men det märks,tror allt den kommer som vanligt :-( Ska även ta och boka tågbiljetter till mig och sambon idag så vi ska åka ner till min familj i jul,jag lyckades övertala honom om det :-p hihi

Kommer skriva mer under dagen. Ha en kall dag :D kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Superfin blogg! :)

Allt bra med dig? ;b



(http://steeler.blogg.se/)

2009-10-14 @ 13:30:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0