Godmorgon

Hoppas ni sovit gott?

Själv vakna jag för en stund sedan och har redan varit ute med hunden och fixat lite kaffe :).
Älsklingen gick ju till jobbet innan jag vakna och när jag logga in på msn hade han skrivit ett meddelande till mig som löd såhär

God morgon sötnos, skulle igentligen väckt dig idag på ett mysigt sätt men hoppas du vaknade skönt ändå och kanske sovit ut lite tom. Du är det bästa som hänt mig och tack för du är min *ros*

-------------------------------------------------------------------------------------------------

Så jäkla gulligt tycker jag. Han är verkligen mitt allt och det bästa som hänt mig med.

Nu väntar jag på att VBÅ ska börja sen ska jag ner och ducha och ta på mig dagens outfit som består av en lila tubklänning,strumpbyxor och ett par snygga skor,kommer lägga in bild senare på det.

Jag hoppas ni får en bra dag :) Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0