Hey

God morgon eller middag kanske det är :)

Här skiner solen så skönt så och inte är det speciellt kallt heller,faktum är att det är ett väldigt skönt väder ute :) så jag ska nog ta en promenix med hunden om en stund på 2 km tänkte jag.

Hoppas ni sovit gott? det har jag men upptäckte vid läggdags att mitt ena ärr efter opererationen är rött och gör något ont så jag vet inte om det är infekterat eller om bhn skaver,ärret sitter ju så illa till att det mkt väl kan vara bhn,får avvakta och se ngn dag tror jag. Man kan ju inte springa till vårdcentralen för allt.

Än så länge har jag ingen huvudvärk vilket är enormt skönt,men får väl se om det dyker upp under dagen här men hoppas inte.

Jag är ute efter en snygg festklänning,har ni några bra tips på sidor man kan klicka hem ngn? Ja känner ju till nelly och dom är fina men ingen föll mig riktigt i smaken eller så satt dom för tajta och med min figur blir det INTE bra :-D

Jag gjorde ju iordning en bananasplit igår kväll med glass,bananer,maränger,kola&chocklad sås samt polkagris strössel :-) det blev gott. Skulle ha grädde med men kände inte alls för det.

Sitter och väntar på att min kära mor ska ringa,hoppas hon gör det snart.

Nu ska jag spela lite innan vi ska ut.

 


Kommentarer
Postat av: My

goooott!

2009-10-12 @ 15:43:27
URL: http://myjosephine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0