♥ JAAA

Det jag skrev om 2 inlägg ner har löst sig tack vara min älskade mor. Hon är bäst, bättre mamma kan man inte ha. Hon har varit både mor&far åt mig då jag bett min pappa dra åt helvete för 20 år sen och inte sett han sen dess och så hoppas jag det förblir med. Finns en annan man som tagit hans plats, nämligen mammas nygamla kärlek nummera man, dom var ihop i 20 års åldern och levde sen livet var för sig men träffades drygt 25 år senare och förlova sig&gifte sig och nu har dom köpt hus och allt, HAN kallar jag pappa och ingen annan.

Nu ligger djuren och sover,lägger in en bild på lilla charli, han är så söt eller hur?
 klickbar

Nu väntar jag på att tvn ska börja vid 23 sen ska man väl sova. Är en lång dag imorgon. Jag ska iväg till systemet, jag ska tvätta och Dickas kommer på förmiddagen.

Ha en fin kväll


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Hej igen!!

Jag skrev ju till dig ang dom dära ögonskuggs klisterlapparna? jag är verkligen jätte intresserad, du hade varit jätte gullig om du kunde mejla till mig vart du köpte dom?? :):)



Med vänliga och glada hälsingar Rebecka.

2009-10-27 @ 14:18:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0