Jävla idioter

Jag fick verkligen bekräftat idag att det verkligen finns gott om IDIOTER i vårt samhälle,vart fan är vi på väg någonstans? jag bara undrar.

Jag var som sagt ute på en promenad med min hund som jag skrev nedan,riktigt skönt väder. Till slut kom jag på att jag behöver köpa mjölk till kaffet och kattsand så jag leta upp en affär som jag brukar handla i ibland. Jag VET att man inte ska binda hundar utanför men detta skulle inte ta merän 5 min typ och jag band henne vid den ingången där folk kommer&går minst. Gick in och köpte det jag skulle och på vägen ut se jag en kille som kommer med en kundvagn springades mot MIN HUND,hon satt så att hon inte kunnat gå iväg utan i såfall blivit krossad mot rutan bakom henne. Jag rusa ut och fråga vad i helvete han höll på med,han blev tyst. Jag tog min hund och sa sedan åt honom att växa upp,djur är invalider dom med och ska behandlas med respekt. Han sa något dumt till mig och jag skrek tillbaka att han kunde dra dit han kom ifrån (inte svensk) vet att det var dumt men jag vart så jävla förbannad. Aldrig mer binder jag min hund sådär igen. Trodde ta mig fan att folk var vettigare än så men tydligen tog jag miste på det big time.

Killen slutar om ca 25 minuter sen vet jag inte riktigt vad vi ska göra. Han skulle iväg och träna men det vart tydligen inställt pga för få anmälda så det blir väl en myskväll här hemma istället. Tänkte jag skulle ta och diska och lite så innan han kommer hem. Städa ju igår så det behövs inte.

Nu dricker jag kaffe och lugnar mina nerver för jag är fortfarande upprörd. Jag hade kunnat förlora min älskling idag,den tanken skrämmer mig rejält :-( man kan tydligen inte lita på någon.

Jag hoppas ni får en underbar dag :)


Kommentarer
Postat av: HANNA

taack, ! :) ja, jag trívs också bra !

2009-10-12 @ 16:37:18
URL: http://honhannah.blogg.se/
Postat av: Anonym

åh vad jag hatar sådana idioter, det finns några som brkar köra runt i bilar och bromsa och rivstarta och skälla som hundar bara för att dom vet att min hund reagerar på det och idag kom dom förbi gåendes och så skrämde den ena min hund, alltså går sådant att anmäla?

2009-10-12 @ 17:09:34
URL: http://anwb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0