Kvällers

Hoppas er dag varit bra?

Här har det inte hänt så mkt,suttit och myst i soffan,tog en duch ihop och lite sånt,alltid lika trevligt. Är väldigt lugnt här hemma nu vilket är skönt. Tänkte jag skulle göra kaffe och se CSI NY kl 21 :) älskar den serien.

Idag klippte jag bort de sista stygnen som inte ramlat av. Dom skulle ramla av efter 10 dagar och imorgon har det gått en månad så mamma sa att det var läkt sedan länge och att det inte var ngn fara att klippa av dom så det gjorde jag eftersom dom ramlat av på de andra ställena. Ser fint ut och läkt bra.

På måndag tänkte jag sola,vill ju få lite färg innan jag ska på kryssning :-) längtar dit. Har väntat i 2 mån nu ungefär på det så det ska bli super kul,supa och åka hiss som milla säger *asg*.

Jag hoppas ni får en fortsatt bra kväll. Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0