♥ Lördag=slapp dag

Är det verkligen så? för oss är det i allafall så idag. Dagen börja med att jag vakna kl 06.05 i morse med världens jävla huvudvärk, jag gick upp och drack lite vatten och gick på toa och sen gick jag in och la mig igen, somna nog rätt snabbt tror jag. Vakna sedan kl 11.14 både jag och sambon, jag gick ut med hunden medans sambon fixa frukost. Doften av kaffe efter en promenad i detta ruggiga väder är UNDERBART =) kände det ut i trappen.

Efter frullen gick vi ner och ducha tillsammans i lägenheten vi "lånar" nu under pågående renovering i vårt badrum och därefter var kl 15 och gissa vad, vi SOMNA igen båda två och vakna nu vid 16.30.


Jävligt händelserik dag det varit eller *asg*.


Nu är dock sambon iväg och hämtar ut paket som han fått på posten och jag var nyss ute med hunden. Nu är kaffet klart som jag ska gå och hämta *brb* sådär det var gott.

Sen ska jag klä på mig och gå ner och sola lite och handla lite mjölk och sådär så man slipper gå imorgon igen.


Vi har hittat en perfekt locktång nu med 7 tillbehör som vi ska iväg och köpa imorgon åt mig =) från babyliss tror jag det var.

 

Jag uppdaterar senare. Puss på er


Kommentarer
Postat av: heva

fin blogg

2009-10-24 @ 17:45:21
URL: http://heva.blogg.se/
Postat av: Evelina

nu hittade jag.Tack för hjälpen,gulligt av dej=)

2009-10-24 @ 18:03:39
URL: http://evelinaaaaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0