♥ Morron

Hoppas ni sovit gott? jag somna som en stock inatt så jag har sovit ytterst bra. Det kuliga var att innan jag släckte i sovrummet sa jag åt hunden att nu väcker du inte mig innan 8 imorgon,mamma orkar inte det *s* gissa när hon väckte mig idag? Jo just det kl 08.00 prick,perfekt tajming eller förstod hon verkligen vad jag sa =)

Idag ska jag iväg och sola en sväng lite senare och sen ikväll ska ju jag in till stan och träffa 5 tjejer som aldrig träffat varann,jag har inte träffat ngn av dom heller men pratat med 2 av dom på msn och bytt nr med ena,så det ska nog bli jätte kul. Lägger in kvällens outfit senare när jag gjort mig klar.

Ska väl snart sätta mig och titta på våra bästa år och därefter ner och sola lite grann,nu är det röda borta men ser inte så brun ut heller *s* konstig hud typ jag har.

Vart tycker ni gränsen går för fet? Läste i kissies blogg där hon har 2 bilder på olika tjejer (ena är på sig själv) bara så ni vet och påstår den andra är fetare än henne och att det är äckligt? WHAT THE FUCK liksom,hon var inte fet alls,inte värre än Kissie själv sa jag i en kommentar. Jag hoppas hon spelar och att hon är en annan människa i verkliga livet för annars har hon stora problem med sig själv.

Nä nu är det dags att slita sig. Ha en bra förmiddag.


Kommentarer
Postat av: Michaela { Foto & Webbdesign

Hejsan! Jag ville bara önska dig en bra dag :)

2009-10-22 @ 12:44:44
URL: http://soeticz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0