Mys kväll

Vad är bättre än en påse chips&dip och en cola framför Desperate Housewives? INGET nästan i allafall.


Jag verkligen njuter av kvällen för imorgon är det dags för allvar igen så man får passa på.

Jag hoppas er kväll med är bra.


Sambon ska visst på after work på fredag så ännu en fredag är man ensam,vad i helvete ska man då hitta på? det är den stora frågan,men något får det allt bli. På onsdag nästa vecka är min tur att dra på party party :) jävlar vad kul det kommer bli.


Jag försökte mobil blogga igår men det gick inte,fick inget sms tillbaka heller om att det var fel+att dom tog betalt för det. Vad gör jag för fel?? någon som kan vara vänlig att förklara det.

Pöss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0