OMG

Satt och prata med lite folk på vildawebben :-) har varit medlem där i många år. I allafall så hade en kille sett en artikel i expressen på sin "drömtjej" och han sa att han önskade om hon var singel och vart hon bodde. Jag sa då med ironi att maila expressen och fråga :-) tror ni han gjorde det??? JAAAA :-o omg säger jag bara. Dom lär inte lämna ut såna uppgifter kan jag tänka mig,stackars kille alltså för han är jäkligt trevlig att prata med. Hoppas han hittar sin själsfränder en dag.

För övrigt ska jag ta och diska nu och släppa in kissen från balkongen :-) har 2 och den ena älskar att vara där ute,kan vara där flera timmar per dag. Den andra (den döva) får inte gå ut utan uppsikt för han fick på nåt sätt upp fönstret och hoppa ut för ett tag sen från 7:e våningen :-) men han lever och frodas i allafall.

Nää man fastnar så lätt här så nu ska jag gå :-) Kram

Kommentarer
Postat av: Jessica

Tack för din åsikt :)!

2009-10-09 @ 12:58:22
URL: http://beeautiiiful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0