Ops

Det var en himla tur jag gick ner och kolla tvätt tiden nu,ska visst börja halv 3 :-) tur så man inte missar det för det behövs verkligen. Sitter och pratar med killen över msn och försöker kolla upp när han har semester i jul,vi kommer åka den 21 december och hem den 29:e :) det räcker gott och väl en vecka ungefär där nere.

Mina skor från www.skotrend.se kom idag så efter kl 17 kan jag hämta dom så kommer lägga in bild senare ikväll på skönheterna :)

För övrigt har jag suttit och lekt i photoshop och man lär ju sig en massa nytt hela tiden känns det jue men det är bara ett kul tidsfördriv :)

Imorgon ska jag börja med cambridgekuren,har ju 2 veckors kur hemma så,ska bli riktigt spännande. Min moster har gått på det och gick ner 20 kg och hon håller vikten än idag :) så jag måste väl testa.

Nu ska jag sortera tvätten så jag uppdaterar mer sedan.


Kommentarer
Postat av: m'

fin blogg :) är allt bra? kram

2009-10-14 @ 14:13:30
URL: http://matildaarosqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0