Rosa bandet

Jaha snart har ännu en tisdag gått. Dom har kommit väldigt långt med kaklingen idag verkar det som,väggarna är snart klara. Precis har jag duchat och sminkat mig då jag och sambon ska iväg och handla mat sen efter han har slutat. Testa nya mascaran med,verkade mkt bra faktiskt.

  detta fina rosa band ska jag ha på jackan sen. Kunde inte låta bli att köpa det när jag var i affären tidigare idag. Känns bra att man kan stödja någonting i allafall.

Fundera på att köpa en locktång med idag om jag hittar ngn vettig,vore kul med lite styling i håret någon gång tycker jag. Kan ni rekomenderar ngn bra?

Ikväll är det äntligen dags för 2½ män,Uggly Betty och desperate housewives :) klart jag ska se det,fler??

Jag skriver senare ikväll. Kram på er


Kommentarer
Postat av: Sabine

Icurl ska vara bra om man har kortare hår, har jag hört. Är själv sugen på en sådan men inte haft pengar till att "slösa" på de. Här har du en till som följer DH slaviskt, och nu har även min sambo börjat kolla med;) Så ikväll blir det kvällsmys i soffan med DH, älskar tisdagar!

2009-10-20 @ 15:42:57
URL: http://nissesmamma.blogg.se/
Postat av: Emmelist

kul att du vill vara med :D allt bra?

2009-10-20 @ 16:34:17
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: emmelist

jo det är bara bra... försöker ladda upp en video men går dåligt .p

2009-10-20 @ 17:25:01
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0