♥ Seg och sliten

God förmiddag på er!

Nu är jag hemma igen. Vi kom hem runt 20 tiden igår kväll men orkade verkligen inte blogga då. Jag var så jävla bakfull så det fanns inte och enormt trött men ack så kul vi hade. I onsdags börja vi parta loss runt 22 tiden när vi ätit, duchat och gjort oss i ordning och det sluta kl 04.00 igår morse så vi hamna inte i säng förrän 05.00 igår morse och svårt att sova var det med av olika andledningar men nu har jag i allafall fått igen lite sömn.

Vi hade det skit skoj och är båda överens att göra om det snart. Vi träffa en massa roliga människor som vi snacka och umgicks med under nattens gång, alltid lika kul. Vi bytte nr med 2 av dom då vi även umgicks igår innan båten återkom till stockholm.

I onsdags kväll/natt bjöd min vännina upp en karl som hon ville dansa med men han börja dansa med mig istället =) han hade spanat in mig hela kvällen och vart jag än gick var han där liksom. Igår när vi köpte bilden dom tar när man går på båten så visa det sig att han jobba på cinderella =) haha jag och Milla titta på varann och tänkte precis samma tanke där, lite pinsamt det där.

Fanns en kille som bjöd oss båda på några drinkar med och han var jätte trevlig och rolig att umgås med.

När vi sedan åkte hem så visa det sig att buss chaffören är en kompis till Milla och redan innan jag steg på bussen märkte jag hur han titta på mig, han titta jämt på mig, rörde vid mig trots att det egentligen inte behövdes, log mot mig och höll på. När vi var framme såg jag att han titta på mig hela tiden, rätt kul det där men hey jag är förlovad liksom precis som han men flirta lite på skoj är aldrig fel så länge det stannar där.

Hemma vänta sambon och djuren på mig, alla blev glada =) precis som om jag varit borta i flera veckor =) och  idag är jag skapligt trött alltså men jag ångra det inte. Det är själv förvållat ju.

Det var MASSOR av folk, speciellt nu då när ungarna har lov osv så det tog en jävla tid att komma av båten.

Nu är det dags för kaffe i allafall så man vaknar till lite och sen ska man ducha.

Kram på er


Kommentarer
Postat av: Michael Jackson | Minnesblogg

Ha en bra dag!

2009-10-30 @ 11:59:50
URL: http://mjackson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0