Seg som bara fan

Ja gud vad seg jag är idag. Det blev väldigt sent inatt. Hamna väl i säng kl 01.30 typ och somna direkt och vakna sen halv 10 idag av att hunden pussa mamma godmorgon :-) hon är så go min lilla snäcka,älskar henne så himla mycket.

Jag gjorde en äppelpaj igår och den vart super god måste jag säga,tror aldrig jag gjort en paj som smakar så gudomligt som denna gjorde men jag är ju utbildad konditor med så jag ska väl klara sånt =) Nästa sommar gifter sig en av min närmaste vänner och jag ska vara tärna och självklart göra bröllopstårtan med,vi gick i samma klass men olika inriktningar,jag gick Lismedelsprogrammet och hon hotell&restaurang programmet.

Ikväll ska jag&sambon sova hos hans föräldrar,dom skulle visst iväg och inte vara hemma ikväll som jag först trodde så vi har huset för oss själva :-) älskar att vara där alltså och Engla med och leka i trädgården.

Idag har jag ägglossning med och fy satan vad det känns :-( aldrig känt det såhär. Trodde inte ens jag skulle få den denna månad då jag tagit medicin som minskar feriliteten på mig,senaste tabletten togs den 7:e september dvs en vecka innan galloperationen och var ju pga anfallen jag tog den. Dom säger ju att medicinen sitter kvar i kroppen upp till 8 veckor efter man tagit den så är lite förvånad att jag faktiskt har ägglossning. Hoppas bara det blir en bebis snart,vi har väntat i många år på det nu.

Nu ska jag fixa lite kaffe och spela lite online med en kompis. Skriver senare. Puss&Kram till er.


Kommentarer
Postat av: Albin

=)

2009-10-07 @ 14:02:12
URL: http://AlbinAxelsson.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0