Stort tack :)

Detta inlägget vill jag rikta mot www.phlippans.blogg.se som var så snäll och hjälpte mig att lägga in min header som jag gjorde och lite annat smått och gott :-) ja jag vet jag är ursel på sånt så det är dags att läsa på lite.

För övrigt har jag en fruktansvärd huvudvärk,den vägrar gå över verkar det som så nu fundera jag på att lägga mig och sova till sambon kommer hem om 1½ timme ungefär. Har inte ens fått på mig ordentliga kläder än utan går i mysbyxor och fleece morgonrock ända sedan jag vaknade,känns inte så kul kanske.

Lägger in en bild jag tog på morgonrundan med hunden,tycker det var en fin höstbild.

Jag kommer troligen skriva mer senare under kvällen. Till dess hoppas jag ni har det bra.

Lots of hugs/Tessan





Kommentarer
Postat av: Jessica

hösten är så fin

2009-10-06 @ 09:44:43
URL: http://metrobloggen.se/fitmom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0