Tagen på bar gärning

God middag!

Första inlägget denna söndags eftermiddag. Jag har haft fullt upp hela dagen.
Jag har dammsugit av hela lägenheten,gjort rent till katterna och diskat,sedan tog jag mig en lång och skön duch. Satte mig här för en stund sedan och hörde något från kattlådan i hallen (står i hallen pga renovering i badrummet) och tänkte att katterna är glada att det var rent,men när krafsandet höll på i 10 min var jag tvungen att kolla,hör och häpna när jag såg min HUND i lådan :) hon brukar göra det ibland.

Hon gick ut illa kvickt när hon upptäckte mig :) och bara vifta på svansen.

För övrigt har det faktiskt inte hänt så mkt idag,har skallebank fortfarande och nu börjar jag allvarligt talat ledsna på skiten.

Tänkte fixa mig en kopp kaffe och sådär. Imorgon ska jag sluta röka :) jag är 100% taggad för det.

Både jag och sambon är ett fan av godis *not good* så vi köpte en hel låda med kolor igår,dom är bara för mumsiga

Skriver lite mer sen.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0