♥ TRÖTT

Godkväll mina läsare!

Kom hem för en stund sedan och är super duper trött alltså. Var hemma hos svärföräldrarna och innan vi stack och shoppa så bjöd dom på mat, kött och potatis med en super god sås till. Verkligen jätte gott. Sen stack jag och älsk iväg och handla lite medans vovven var hemma och gosa med svärmor. Jag hitta en locktång med 7 tillbehör så nu kan jag göra lite allt möjligt med håret =) alltid kul. Locktången gick på drygt 350 kr men det är det värt för den var super fin.

Vi åkte till svärföräldrarna igen efter det där det bjöds på fika, kaffe och princesstårta *mums* det var länge sedan man åt det med.

Nu ska jag snart sätta mig och titta på tv innan det är dags för sängen och måndagen kommer snart igen. Imorgon kommer Charli (hund) och ska stanna till tisdag eftermiddag och på tisdag kommer ju Dickas (hund) och stannar till fredag, älsk ska passa honom med när jag är iväg på kryssning på ons-torsdag men sen kommer Dickas igen den 3 November och stannar hela 2 veckor. Han är så jävla underbar, snällare hund får man leta efter. Han är 2 år och är en blandning mellan amstaff&pitbull. Lägger in en bild på honom och min snutt med.

Kommentera gärna =) visst är dom söta och bästa vänner med (klickbara bilder)

Puss på er.

  


Kommentarer
Postat av: Pia

vilka gosevovvar

2009-10-26 @ 17:08:18
URL: http://sobban.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0