Va skönt

Det var med en varm duch i detta kyliga vädret. Är fortfarande ensam och har tråkigt här hemma,försöker hitta sidor där man kan beställa hem smink men det verkar inte finnas några vettiga :(.

Precis varit ute med hunden och värmer mig med en kopp kaffe tills älsk kommer hem,när nu det blir :)

Idag kom mitt paket från Bubbelroom till ombudet så det ska jag hämta. Har sett fram emot den klänningen nu sedan den beställdes,hoppas den passar.

De nya skorna satt fin fint på fossingarna med,klackarna var ju höga men övning ger färdighet eller hur?

Tänkte ha dom och klänningen från bubbelroom på kryssningen. "Bara" 13 dagar kvar nu :) vi drar den 28:e. Även om det bara är 24 timmars så ska det bli super skoj och det ska partas rejält för en gångs skull. Har inte kunnat det på 2 år pga mina gallstens anfall så det ska bli najs.

Sista inlägget för ikväll oxå,så jag hoppas ni alla får en fortsatt bra kväll. Sovgott. Natti på er.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0