Välkommen till min nya blogg!

Jag tänkte börja med att presentera mig eftersom denna bloggen är rätt ny.

Jag är en 27 årig Malmö tjej som sedan 5 år tillbaka bor i underbara Linköping. Här har jag min underbara pojkvän som jag även är förlovad och sambo med,tillsammans har vi en hund och 2 katter. Vi har inga barn ännu men det planerars för fullt för det med. Vi har varit tillsammans i ganska många år och är lyckligare än någonsin :).

I denna bloggen kommer jag skriva om det som faller mig in helt enkelt och även lägga in bilder. Just nu försöker jag fixa mig en header och lite sånt smått och gott så jag kommer inte skriva så mycket innan det är klart.

Är det något ni undrar är det bara att fråga :-D jag bits inte.

Jag önskar alla en underbar dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0