♥ 1 April redan

God middag!

Ska ni göra något trevligt till påsk?

Redan 1:a april, tiden går ruskigt fort tycker jag. Om 23 dagar åker jag till skåne :) men då kommer jag vara nere betydligt längre än en helg iofs.

Jag blir ju ensam hemma hela helgen fram till måndag kväll så jag ska väl passa på att ta hand om mig själv, ha lite av en spadag hemma och sådär. Sambon åker ju ner till skåne imorgon kväll till sin kompis, han var osäker först pga mig då han kände att han övergav mig men jag puscha på honom att åka, menar hans vän behöver honom och vi ses ju alltid annars så en helg utan varann kan ju vara lite skönt med eller har jag fel där?

Så ikväll ska väl sambon packa osv innan han ska åka så det blir nog rätt lugnt. Men är rätt sugen på att festa i helgen men vi får väl helt enkelt se vad det bjuds på :-)

Jag har fått några kommentarer om mina converse och JA dom är äkta, inga kopier för min del inte och jag är lika förälskad i båda paren, kan nog inte bara favoriserar ett par. Dom satt så himla bra, är ett av dom bästa köpen jag gjort och är så nöjd med.

Nu sa jag fixa mig lite kaffe och msn:a med en kompis en stund. Jag skriver nog mer sen.

Kram på er så länge








Kommentarer
Postat av: Rachelle

converse funkar alltid så det är en bra investering ;) och jag håller med dig, tiden går sjukt fort!

2010-04-01 @ 12:48:57
URL: http://rachellee.blogg.se/
Postat av: simone

Hallå puddingbiten ;) Har du långledigt nu? Blir jobb för mig under ledigheten :/ Men man får ju glädjas åt andra host :D

2010-04-02 @ 10:08:21
URL: http://f

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0