♥ Allmänt seg, sovit i 11 timmar

Godmorgon bloggen!

Sitter här och är allmänt trött även om jag vakna för en stund sedan när sambon gick till jobbet. Vi la oss väldigt tidigt igår även om det inte var med meningen. Vi hade ätit middag runt 20 tiden och gick därefter och la oss för att vila en stund på maten, man blir ju rätt trött när man har ätit. Vi somna båda två och vakna sedan vid 00.20 typ, så det var bara att gå upp och ge djuren mat, gå ut med hunden och sen borsta tänderna och lägga sig igen. Så i natt har vi sovit totalt 11 timmar och det är inte ofta det händer ärligt talat, kanske därför man är så jäkla slö.

Tror inte det händer så mkt här idag, vädret är inte som igår och det är något kyligare ute idag. Har lite ont i magen, det påminner om gallstens anfall även om det smärtorna inte är riktigt lika intensiva som innan operationen. Det jag vet jag ska göra är att planera min NEW YORK resa i minsta detalj så allt är klart.

På torsdag ska jag i allafall tvätta och städa tänkte jag. Imorgon kommer dom och ska dra nätkablar här hela dagen, så jag får stänga in djuren eftersom ytterdörren kommer stå öppen hela dagen.

Vad händer för er bloggläsare idag då? Har ni fint väder?

Kram ♥

Kommentarer
Postat av: simone

Inte likadant väder här heller, ser väldigt mulet ut ute, trist - solen gjorde mig så pigg igår - hoppas på bättre! :D

2010-04-13 @ 10:33:16
URL: http://fattybom.se
Postat av: Matilda

Vi har underbart väder i Norrköping, har legat ute på gräsmattan och där har vi haft picknick och spelat gitarr, supermysigt :D

2010-04-13 @ 14:26:18
URL: http://matildabacker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0