♥ Ännu en vecka har gått snart

Godmiddag!

Har dagen börjat bra för er? här börja dagen bra som vanligt. Var så otroligt mysigt att sova bredvid sambon igen, har saknat det i helgen. Vi hade en riktigt myskväll igår och bara umgicks med varann och djuren, dom blev överlyckliga när han kom hem.

Har dessutom mailat forever21 igen så får vi se, får jag inget paket ska jag ha pengarna tillbaka annars anmäler jag dom, det är bara så. Betala ju närmare 1000 kr direkt vid beställningen och får man då inga varor så. Men vi får se vad dom svarar, jag sammarbetar gärna med dom men dom måste ju vilja med och göra sina kunder nöjda förhoppningsvis.

Jag har bestämt mig för att börja med cambridgekuren igen på måndag, har ju 7 veckors kur hemma så. Har redan gått ner 10 kg men ska ner dom sista 10 med. Hoppas det går lika bra som senaste gången :) men jag är så otroligt motiverad så det ska väl gå.

Vad ska ni hitta på idag?

Kram

Kommentarer
Postat av: My

du har fått ett mejl om det :-)

2010-04-07 @ 14:20:41
URL: http://mydarnell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0