♥ Dagens första inlägg

Go kväll bloggreaders!

Idag har jag av någon andledning lämnat bloggen utanför, riktigt varför kan jag inte svara på heller. Jag har varit AS trött hela dagen, troligen kroppen som ställer om sig nu när det blir varmare, jag är lite känslig för klimaten faktiskt. Idag stod ju termometern på hela 21 grader i solen, riktigt najs.

För övrigt har jag tvättat och är förbannad sur på min arbetsgivare eftersom jag får 1500 kr mindre i lön denna månaden, riktigt dåligt och tur jag kolla upp det så jag ska ringa och skälla på dom imorgon. Menar har man en fast lön varje mån ska man ha den med, right???? det är ingenting som ändras för min del.

Tänkte att jag skulle se lyxfällan nu och bara ta det lugnt, förstår mig inte på människor som tillåter sig att hamna i sådana situationer och skuldfällor, hur tänker man? tänker dom överhuvudtaget.

Hoppas ni haft en bra dag? imorgon är det ju FREDAG igen *wiho* några kuliga planer för helgen?

Puss på er


Kommentarer
Postat av: Emma

Men vad dumt att du får mindre pengar den här månaden! Så får man väl inte göra?! Taskigt :P

2010-04-15 @ 23:02:45
URL: http://nyymaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0