♥ Godmorgon sverige

Hoppas ni sovit gott? det har jag, jag sover som en prinsessa när jag lägger mig i ny tvättade sängkläder, det är så underbart och skönt. Var dock väldigt seg när vovven börja busa runt i sängen vid 8.30 för att väcka mig, hon tyckte det var dags att gå ut.

Har ni några planer för helgen? Här blir det nog lugnt, blir lite firande av svärmor imorgon när hon fyller men annars är det inget planerat, kanske blir en tur till stugan och kolla läget och sådär. Vi ska tillbringa det mesta av sommaren där ute, är så härligt för djuren att strossa omkring fritt i den stora trädgården, gå ner till sjön och bada och sådär, grillkvällarna ska man inte tala om, såå mysigt.

Sitter och dricker kaffe medans jag försöker vakna till lite. Ska se VBÅ om en timme typ med sen blir det lite städning och sådär. Det är mulet väder idag och blåser som sjutton.

Vart har solen tagit vägen, har du sett den? :-)

Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0