♥ Lite mer om USA resan

Godmiddag på er!

Har helgen varit bra? här har det varit fullt upp därmed har jag inte bloggat.
I fredags hade jag besök av min bästa vän och hennes pojkvän, dom berätta även att dom ska förlova sig på vår kryssning i oktorber eftersom det är 1 år sen då som vi träffade honom för första gången, jätte kul tycker jag.

Flera som frågat hur jag har råd med USA resan och jag kan väl säga att det inte är billigt men är det en livsdröm som det är i mitt fall skiter jag i vad det kostar i stort sett. Jag har ändrat om lite och kommer alltså bo 2 veckor på ett hotell med utsikt över manhattan, dyrt men så värt det. Hade tänkt köpa ett New york pass med för 7 dagar och då får jag följande.

En biljett till massor
Ett New York Pass är som en enda biljett som ger dig GRATIS entré till massor av sevärdheter och nöjen så som till exempel: Empire State Building, New York Skyride, Central Park Zoo, Circle Line River Cruise, Madame Tussaud's, Museum of Modern Art, NBC Studio Tour och mycket mycket mer.

Förtur i köer
New York passet ger dig också förtur i de låååång köer som oftas är på många av de kända sevärdheterna.

GRATIS Guidebok på köpet
Utöver inträden och förtur i köer får du också en guidebok på 140 sidor på engelska, tyska och spanska.

Rabattkuponger
Tillsammans med New Yorkpasset får du också rabattkupong på exempelvis shopping.

Jag har varit så duktig att jag bokat hotellet redan, flyg kommer jag boka lite längre fram, men fan vad jag ser fram emot denna resa, ska bli så jäkla kul. Lite skrämmande är det ju dock att jag ska dit ensam, men det ska väl gå bra det med.

Vad ska ni göra denna underbara söndag? själv blir det nog städning för min del, är så seg eftersom jag kom hem sent i natt. Det var tacokväll hos svärmor igår och vi spela sedan wii fit några timmar inpå natten, jätte kul var det.

Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0