♥ Malmö shopping

Godmiddag bloggen!

Allt väl med er? här är det toppen, har precis kommit "hem" efter en sväng i stan med mamsen. Riktigt trevligt då det var evigheter sedan vi gjorde det, mor&dotter shopping. Jag fick med mig lite grejer hem som jag är super nöjd med. Skorna bla var super sköna att ha på sig och kostade 399 kr på din sko, sen köpte jag lite underkläder, solglasögonen och sådär.

Lägger in lite bilder så får ni se vad som fick följa med hem.

Annars har veckan varit bra, bara 2 dagar kvar nu tills man ska åka upp till Lkpg igen, ruskigt vad tiden går fort tycker jag, men samtidigt är det väl borta bra men hemma bäst, eller har jag fel bloggläsare?

Här är strålande väder idag och otroligt skönt att vara ute får jag säga. Blommor och träd börjar blomma och det känns allmänt skönt.

Min systerson är här just nu med eftersom min syster&hennes gubbe jobbar kväll båda två idag, ytterst sällan det händer men ibland så.

Jag kommer skriva mer senare. Ha det så bra så länge

Kram



Kommentarer
Postat av: zaida

nice shoes !

2010-04-29 @ 17:32:36
URL: http://zaida.devote.se/
Postat av: Sanna

sjukt snygga skor !

2010-05-03 @ 14:54:14
URL: http://moonzanna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0