♥ Mitt paket anlände idag

Nu är det flera stycken som frågat mig vart sakerna är köpta som jag visade i ett inlägg lite längre bak i bloggen. ALLT är ifrån bubbelroom, men klänningen verkar vara slutsåld för jag hittar inte den där tyvärr, men vissat var den snygg. Hoppas den kommer in igen så fler får chansen att köpa den.

Paketet från bubbelroom anlände visst idag, ska bli spännande på lördag att se.

Självklart vet jag oxå att DIF har vunnit en del denna säsongen för att ens kunna få spela om guldet, menar så kass kan man ju inte bara vara. Men enligt kompisen är det just såna här "stora" finaler dom inte vunnit på ett tag men jag vet ju som sagt inte eftersom jag inte följer det, men jag tror allt jag kommer heja på HV71 ikväll med.

Nu ska jag diska innan sambon kommer hem, han slutar väl om ett par timmar.

Fortfarande mulet och blåser av bara fan ute, värsta stormen med andra ord. Vill ha sol nu, men vem  vill inte det.

Jag hoppas ni får en bra kväll, för det ska jag ha.

Kram


Kommentarer
Postat av: Amanda

Vad roligt med att paketet kom

2010-04-26 @ 22:30:02
URL: http://juntunens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0