♥ Mulet väder i Malmö

Godmorgon!'

Riktigt mulet väder har dom i skåneland idag och blåser gör det med, rätt rejält.
Idag kommer mormor&morfar samt moster förbi, dom spelar tydligen kort och fikar på tisdagarna, så det ska väl bli trevligt. Systersonen kommer runt 13 med då han slutar skolan då, så lite sällskap får man ju ändå.

Passar på att blogga nu när morsan äter frulle och brorsan han sover då han jobba sena kvällar.

Får se om jag tar en tur till stan idag, skulle behöva sola en stund så man blir lite brun och fin och det är ju så skönt med. Dock solar jag inte så ofta som en annan gör, för det kan ju INTE vara bra.

Mina kläder från bubbelroom är jag väldigt nöjd med och skorna var kanon fina med, dom ser jag fram emot att använda i sommar till någon snygg dress eller något.

BTW jag ska få ett kusinbarn till, min kusin som vi fira jul hos är i 6:e månaden och väntar en liten bebis. Eftersom hon var så platt på magen i julas ana man ingenting :-) men nu är hon STOR och en jäkla fin bebismage har hon med. Vi i familjen är så glada för deras skull.

Nu ska jag dra, ta lite kaffe och sådär men hoppas ni får en bra dag.

Kram på er

Kommentarer
Postat av: simone

Hallå schönheten ;D Vad gör du för något? Jagpustar ut efter träningen och ska sätta igång med weddesign :)

2010-04-27 @ 13:49:05
URL: http://fattybom.se
Postat av: Ellen ♥ | hejjellen.blogg.se

haft en bra dag? :)♥

2010-04-28 @ 21:45:52
URL: http://hejjellen.blogg.se/
Postat av: Anja

Svar:

Haha, som mina åsikter då! Fast 2:an går bort med för min del.

2010-04-29 @ 00:05:44
URL: http://originalet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0