♥ Ny klänning från bubbelroom

Tänkte visa er en bild på en super snygg klänning som jag köpte ifrån www.bubbelroom.se igår. Detta var dagens klänning för 149 kr, idag kostar den 499 kr så det var ett bra fynd, blev verkligen kär i den. Visst är  den fin? tänk er den till sommaren med gyllen brun hud *L*.

För övrigt idag har jag mest tagit det lugnt, diskat och lite såna saker. Nu är solen här och det är verkligen undebart, jag blir på så bra humör när det är fint väder ute, fler som blir det?

Min ena katt kan ligga ute på balkongen i timtal när det är sånt här väder =) hon riktigt myser. Min andra får inte gå ut där utan bevakning då han hoppar.

Lots of hugs


Kommentarer
Postat av: sabina

Superfin :)

2010-04-13 @ 17:38:51
URL: http://missmalmberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0