♥ Trevlig valborg

Ville passa på att titta in såhär på morgonen innan allt sätts igång och önska en trevlig valborg.


Ska ni hitta på något kul idag? själv ska jag snart iväg och shoppa lite till och sen ska jag umgås med en kompis ikväll, blir rätt lugnt eftersom jag åker hem till Lkpg imorgon, men ska bli rätt skönt att komma hem faktiskt.


För övirgt är jag totalt seg, jag somna ju typ kl 4 inatt och gick upp 08.30 så det var inte många timmar man fick sova i natt, men lika glad är jag för det.


Får se om jag hittar något att shoppa idag, skulle behöva lite shorts och sådär tills det blir varmare men vi får se.

Nu ska jag göra mig redo för att gå iväg men hoppas ni får en underbar dag.

Kram på er

 


Kommentarer
Postat av: Claudia

Hej hej, kikar in och önskar en trevlig dag! =)



Kram!

2010-05-01 @ 13:34:57
URL: http://claudiias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0