♥ Nedräkningen till resan har börjat

Hej mina vänner!

Har ni haft en bra helg? Min helg har varit jätte bra. I fredags vart det mest bara lugnt då sambon jobbat hela dagen men i lördags blev vi bjudna till hans bästa vän med familj där vi grilla lite och hade det allmänt trevligt, senare på kvällen kom min bästa kompis med pojkvän förbi oss här hemma och stanna till 2 natten till söndagen, vi har så mycket att snacka om när vi ses liksom, är ju inte klokt vad fort timmarna går då.

Idag är det 20 dagar kvar tills vi ska åka till Alanya, nu räknar jag verkligen ner dagarna för jag vill komma bort NU, så jäkla gott det vore att ligga och lapa sol när det pissar såhär som det gör i sverige, känns lite som hösten är på gång nu.
Jag och sambon får inga biljetter hemskickade utan kör med onlinebiljett som förra gången och idag får vi äntligen skriva ut flygbiljetterna osv, då känns det mer verkligt.

För övrigt ska min vovve till vetrinären kl 11 idag :-( hon har troligen ringorm och det ska dom ta prov och kolla idag så hon kan få medicin. Tack och lov är det ju inte farligt men väldigt smittosamt så jag ska behandla katterna oxå.

Annars tror jag väl inte det har hänt så mycket faktiskt. Väntar på ett paket som borde komma idag från nelly, men vi får väl se. Har ju köpt ett par converse där och lite andra kläder.

Nää nu ska jag börja göra mig klar så det bara är att gå runt 10 tiden så man slipper stressa till vetrinären.

Hoppas ni får en bra dag :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0