♥ Stockholm&vecko revyn imorgon



Godmorgon mina vänner!

Har ni haft en bra helg? Min helg har varit toppen som vanligt, dock väldigt lugn. Sambon skulle ut i helgen med en kompis men pga vädret skjuter dom fram det till kommande helg istället så vi har alltså i stort sett bara tagit det lugnt och verkligen sovit ut båda två, riktigt skönt var det.

Idag ska jag ta en tur till stan och shoppa lite, tänkte köpa ett par nya byxor och sådär. Kommer visa upp i bloggen senare vad jag handlat för något.

Vet ni en rolig sak? Jag ska åka upp till Stockholm imorgon bitti för att medverka i ett repotage i självaste vecko revyn. Det ska bli jätte skoj att få vara med i deras tidning. Dom kommer sminka mig och fotografera mig och därefter blir det en intervju. I vilket nummer detta kommer ut i vet jag dock inte riktigt än, får väl fråga det imorgon. Så kl 8 åker jag med tåget för att sen bli upphämtad med taxi på centralen i sthlm som vecko revyn beställt åt mig. Kommer vara framme kl 10.10 ungefär med tåget vilket passar perfekt då jag ska vara där kl 11.

Annars har allt varit som vanligt i stort sett. Min vovve var ju till vetrinären förra veckan igen. 2000 kr fattigare blev man då, men dom medicinerna hon fick då har underlättat rejält så det var det värt. Får hoppas hon blir helt frisk snart för kan inte vara kul för henne.

Men nu ska väl jag göra mig iordning för en sväng på stan, men ni får ha en underbar dag så bloggar jag mer senare.

Kram


Kommentarer
Postat av: Doc Dandy

Vad kul! :D Hoppas du får en bra dag i stockholm med massa härliga minnen att ta med dig hem. :D

2010-08-10 @ 12:31:06
URL: http://www.docdandy.com
Postat av: beatriicea

allt bra med dej ?

kram

2010-08-10 @ 12:32:29
URL: http://beatriicea.blogg.se/
Postat av: Gustav

lycka till!

2010-08-10 @ 13:25:33
URL: http://gustavs.webblogg.se/
Postat av: Ellen Schutz

Åhh va roligt ! vill också ! :) varför skulle du vara med?:P

2010-08-16 @ 21:02:52
URL: http://ellenschutz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0