♥ - 22,1 grader ute

Godmorgon världen!

22,1 minus är det ute nu, vem f*n vill gå ut i denna kylan. Är mycket mysigare att ligga i en varm säng med någon man tycker om :-) tyvärr sov jag ensam i natt då Christian åkte igår kväll på jobb men ändå, det är mycket bättre i sängen än ute i allafall.

I vilket fall som helst så har Lovis kommit nu, lika glada blir djuren då :-) är mysigt att se att dom går så bra ihop.

Dessutom är det en ny månad och sista månade på detta året, hur känns det? :-) jag tycker det känns bra men att tiden har gått för fort.

Idag flyttar ju egentligen min bror och hans tjej till deras ny köpta lägenhet men dom tar den i helgen. Hoppas hon inte får värkar mitt i allting bara. Det är ju trots allt bara 11 dagar kvar nu till beräknad födsel. Hela familjen är förväntansfulla. Vi åker ju ner den 22:a och då lär Isabella vara född, kommer ha svårt att låta bli tösen får jag en känsla av, är ju bara så mysigt.

Nu kommer snart Christians bror Mattias förbi så jag får sluta här, kom så plötsligt och jag som tänkte lägga mig lite till :-)

Hoppas ni får en bra dag.

Kommentarer
Postat av: Erika(jyringen)

oj oj det var kallt!!

2010-12-01 @ 12:36:34
URL: http://jyringen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0