♥ 2:a advent

2:a advent idag då och drygt 2 veckor kvar till julafton, tiden den springer iväg bokstavligt talat.

Helgen har varit otroligt lugn, bara varit en massa mys med den man älskar. Igår åt vi tacos och titta på fredagen den 13:e eftersom inte Christian hade sett dom filmerna. Dessutom  blev det 4 månader igår som vi nu har varit tillsammans, tror inte jag kan bli lyckligare för stunden faktiskt.

Idag har Christian bakat bröd och jag har väl inte gjort så mycket, tagit hand om disken, bäddat sängen, gjort rent till katterna och lite sådär.

Min bror och hans tjej håller på att flytta nu i skrivande stund. Får hoppas det går bra eftersom det uppenbarligen vräker ner snö i malmö :-) här är det varmt just nu, bara -2 grader så jag ska snart gå ut med vovven en runda tänkte jag.

Vi har även köpt en sån där Ab Circle pro som dom visar på reklamen från tv shop. Det räcker i allafall med 3 minuter om dagen. Det KÄNNS vill jag lova. Både jag och Christian kör 3 min per dag med den.

Någon frågade om min nyårsklänning och den kommer ifrån www.bubbelroom.se och i förra veckan beställde jag även en julklänning därifrån som såklart är röd :) så det blir väl att hämta det imorgon tror jag.

Christian åker iväg imorgon kväll igen och är borta över natten, likaså på onsdag kväll åker han igen och kommer hem på torsdag kväll. Fredag är han ledig :-P om han nu inte tackar ja till jobb om dom ringer som vanligt.

Jag hoppas ni får en riktigt mysig 2:a advent. Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0