♥ All Inclusive till Kreta i April

Godmorgon vänner!

Har helgen varit bra? Gjort något kul?

Vår helg har varit väldigt lugn. Christian var ju ledig i fredags och tror inte vi gjorde så mycket just då. I Lördags var vi i Kisa hos min bästa vän Camilla, vi blev bjudna på god mat som hennes 13 åriga son gjort, riktigt mumsigt var det faktiskt. Senare på kvällen lät vi barnasinnet ta över och tog pulkorna och begav oss ut och åkte, Camillas barn var hemma också så det gjorde det hela lite extra kul. Tolvmannabacken tror jag det hette, riktigt kul var det i allafall. Blöta och kalla åkte vi sen till Camilla igen och drack lite varm apelsin glögg och kaffe, sen satt vi och snacka om allt och ingenting i nästan 4 timmar, kl 01.40 var vi hemma i Linköping igen. Vi bokade även en kryssning då, så den 26/1 åker vi iväg på en party kryssning igen, jag, Camilla och våra karlar.

Igår var jag och Christian på ticket och bokade en resa som faktiskt även är betald. Den kommer gå till Kreta-Rythemnon kusten på ett 4 stjärnigt hotell med All Inclusive såklart ;-) Den 30/4 flyger vi ifrån Arlanda, nu längtar vi båda två. Men det är bland annat kryssningen innan och lite andra roliga saker som kommer hända. Vi har massor att se fram emot nu, bara roliga saker.

Visst ser det mysigt ut på bilden.

Idag kommer jag maila min hyresvärd och säga upp min lägenhet :-) nu har vi bestämt oss hur vi vill göra med den. Hyran har dom dessutom höjt från 5374-5794 kr, jösses säger jag bara. Den är INTE värd så pass mkt i hyra, vore skillnad om den låg närmare stan och sådär, då vore det en annan femma.

Nu väntar vi på Lovis och sen tror jag faktiskt jag ska sova en stund till. Christian gick upp halv 6 och vid 05.45 väckte han mig med en massa pussar så jag gick upp och sa hejdå till honom. Han hade dessutom kaffet klart till mig, min älskling är helt underbar.

Jag hoppas ni får en underbar dag. Kramar till er



Kommentarer
Postat av: Sandy

vad härligt det ser ut!

2010-12-13 @ 23:26:46
URL: http://sandystar.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0