♥ Börjar flytta i helgen

Godmorgon sunshines!

Hoppas ni sovit gott? Jag somnade faktiskt och sov hur bra som helst bredvid hjärtat. Han gick upp kl 5 idag men jag märkte inte det, märkte tydligen inte att han pussa på mig heller så jag sov nog hårt. Snällt nog hade han ställt om klockan till 7 så jag vakna till Lovis skulle komma :-) lite förvånad blev jag allt när det var helt tomt i sängen.

I helgen ska vi börja flytta mina saker hit till Christian, ser verkligen fram emot det. Längtar tills vi står skrivna på samma adress och är officiellt sambos. Älskar Christian så himla mycket. Vet ju att han läser min blogg så, men det får han gärna göra eller tror ni han gör det för han är nyfiken? :-) tror nog det är lite av varje där som spelar in eller så vill han ha koll *s*

Imorgon hade jag tänkt börja med cambridgekuren och köra det i en vecka och sluta precis till julafton sen tänkte jag köra en vecka till fram till nyårafton, sen får man se. Fortsätter troligtvis i ett par veckor till. Har beställt lite mer så det borde väl komma till veckan nu.

Min bror och hans tjej har väl börjat komma iordning lite smått och sådär nu. Han var tydligen vaken kl 4 och kände sig oduglig för att han inte kunde få sin ängel att sova, stackare men hon var tydligen hård i magen så det var därför. Längtar tills nästa vecka så vi får träffa dom :)

Nu ska jag dricka kaffe och mysa med djuren lite. Hoppas ni får en underbar dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0