♥ Däcka totalt igår

Godmorgon vänner!

Igår kväll kom vi äntligen hem till Linköping igen, det blev betydligt senare än vi tänkte pga strul under dagen på hans jobb. Vi var hemma runt 23 tiden efter allt var klart, vi åt då mat ifrån MAX för ingen av oss orka ställa sig då och göra mat. Jämfört med Skara så var det kallt här.

Vi hann bara lägga oss sen så däcka vi båda två ganska omgående, vi var trötta som sjutton

Det var någon som skrev igår att h*n trodde jag och Christian varit ihop längre eftersom vi är sambo och förlovade. Jag kan tillägga att den headern jag har är gamal, den gällde innan, då jag hade ett förhållande sen 8 år tillbaka men vi gick i sär i slutet på juli ungefär.

Jag och Christian är INTE förlovade, än i allafall :-) och sambo ja det kan man väl nästan säga att vi är. Jag är bara i min lägenhet typ en gång i veckan och kollar posten och inget mer, så vi pratar lite om att jag ska säga upp den och flytta hit istället trots våra 4 månader tillsammans.

Men känns det rätt så gör det. Folk har ju egentligen inte med det att göra. Skulle det gå snett så är det ju vårt problem, det är ju vi som tar konsekvenserna av det då, eller har jag fel?

Fick veta igår av brorsan att lilla Izabella endast vägde 2890 gr när hon föddes igår och var 46 cm lång. Ganska liten trots att det var fullgånget, kom bara 5 dagar för tidigt. Men dom mår bra och det är huvudsaken.

Nu ska vi dricka kaffe eftersom vi är nyvakna. Hoppas ni får en bra dag. Kram






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0