♥ De utlovade bilderna på kläderna

Godmiddag mina vänner!

Haft en bra dag? här har det varit otroligt lugnt, men ska snart ut med hundarna lite. Har grymt ont i ryggen så Christian får ge mig massage ikväll tycker jag :)

Bättre sent än aldrig men här kommer de utlovade bilderna på kläderna jag köpt från bubbelroom. Väntar på lite till som borde komma i veckan nu. Kommer även ett paket ifrån nelly med 4 underklädes sett dvs bh och trosor. Tycker dom har riktigt dåliga strl i bh. Vi med lite större byst tänker dom tydligen inte på *s*.

Den röda klänningen tänkte jag ha på mig på julafton. Tyckte den passade så bra. Den gröna jackan eller kavaj jackan eller vad man nu ska kalla den har jag även i beige och även den svarta är på g hem. Tyckte dom var så fina.

Bilderna är klickbara

Nu tänkte jag ta en promenad med huliganerna faktiskt :-)

Hoppas ni får en fortsatt bra dag/kväll <3


Kommentarer
Postat av: carolinhe med H

Kikar in, hoppas allt är bra med dig :)

Kram!

2010-12-14 @ 23:06:33
URL: http://carolinhes.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0