♥ Flyttar ihop idag

Godmorgon bloggen!

Haft en trevlig vecka såhär långt? Min vecka har varit precis som vanligt. Älsklingen har kommit hem i rätt vettiga tider varje dag denna veckan, det känns skönt.

Idag är det 18 veckor som vi har varit tillsammans. Kan inte fatta att det är 5 månader den 1/1 2011. Tiden har verkligen gått snabbt. Dessutom idag ska vi börja flytta hit alla mina saker, så det blir att tömma hela köket idag och gaderoberna i sovrummet och sen får man se om det får plats nåt mer. Det känns hur bra som helst för oss båda två. Sen i veckan nu säger jag upp min lägenhet tänkte jag så det är gjort. Sen ska jag städa och lämna in nycklarna så fort det bara går.

Utöver detta så blir nog helgen lugn, har inget planerat i allafall. Christian jobbar sen måndag och tisdag och är ledig onsdag-söndag då vi åker till Malmö på onsdag och firar julen där nere med min familj. Ska även på återbesök hos läkaren på onsdag innan vi åker ner, bara att hoppas allt ser bra ut i örat.

Vi ska i allafall iväg och hämta paket från bubbelroom, fast denna gång är det faktiskt ett paket till oss båda :-)

Det snöar och blåser som f*n här, fler som har det så? Jag tycker iofs om när det snöar men är det inte bättre det är uppehåll och kommer på julafton istället? Det hör till då tycker jag.

Nu ska vi dricka kaffe och sen är det väl dags att bege sig så man slipper göra detta ikväll.

Kram på er så och hoppas ni får en bra dag

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Hallå!

Haft en bra dag?:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0