♥ Följer med älsklingen till jobb

Godkväll!

Har er måndag varit bra? Vår har varit lugn, har inte fått många knopp gjorda i allafall.

Älsklingen ska ju snart åka till jobbet (åker till skara ikväll) så eftersom inte Lovis kom varken idag eller imorgon så följer jag och Engla med. Hon tycker ju om att åka i lastbilen.

Har ju inte mycket att göra hemma och dessutom tycker Christian det är roligt med sällskap och jag med såklart.

Flytten för brorsan gick bra igår i allafall, så nu är det bara att komma iordning i lägenheten. Hoppas dom är klara tills vi kommer ner den 22:a, vill gärna se lägenheten då.

Nu ska jag sluta här i allafall, men jag hoppas ni får en fortsatt bra kväll. Tar med datorn också så jag har något att göra när han ska lasta/lossa.

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0