♥ Hemma igen

Godmorgon på er!

Igår kväll kom vi hem till Linköping igen, tåget var bara 40 min försenat så vi har inget att klaga på. Jag hoppas er jul har varit bättre än vår i allafall, fick ni några fina julklappar?
Hur vår jul blev går att läsa i inlägget innan detta. Vi fick hämta Engla först igår då hon var mycket bättre. Kostaden blev nästan 10 000 kr för dessa dagar men vad gör man inte för sin familj. Hon fick antibiotika och smärtstillande som vi hämta ut igår. Det var troligen akut lunginflamation hon hade. Så det blir vila i några dagar nu, inget lek eller bus då hon inte får anstränga sig och får inte ens gå ut, hon får gå ut i trädgården och göra det hon ska och sen in igen, stackare.

Vi ska ringa idag och få en återbesöks tid nästa vecka eftersom vi fick en igår men det är i Malmö och där är vi ju inte nu, så det får ordnas här i Linköping istället.

Dessutom igår när jag vakna hade jag fått maginfluensa, spydde som en jäkla kalv minst sagt men idag verkar det vara över och jag mår bättre.

Christian ligger och sover fortfarande och ikväll åker han och jobbar, kommer hem imorgon kväll.

Har ni några roliga planer för nyår då?

Kommer lägga in lite bilder senare idag. Kram på er så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0