♥ Isabella är född

Godmorgon världen!

En stund efter jag vaknade här i lastbilen fick jag ett glädjande sms ifrån mamma.

Kl 07.22 idag den 7:e december föddes Isabella. Säger ett stort grattis till min bror och hans underbara flickvän. Hoppas ni mår bra alla tre.

Det är även första gången jag blev faster :-) så nu är man både moster och faster och har 2 kidz att skämma bort. Ser verkligen fram emot skåne nu, om 15 dagar får vi se den lilla familjen.

Vi är fortfarande i Skara och Christian jobbar för fullt. Hoppas dock vi kan svänga förbi någon mack snart, är grymt kaffe sugen och det tror jag han också är. Kaffe är det första jag sätter på varje morgon nämligen.

Vi kommer hem till Linköping någon gång ikväll, riktigt när vet vi inte än. Men han tippa på 20.30 eller något sådant. Gick dock väldigt bra att sova i lastbilen inatt, fick sova betydligt mer denna gången än förra gången.

Vad ska ni göra idag då? Själv blir det som sagt inte mycket :) men imorgon ska vi hämta ut lite paket och ta vara på dagen innan han ska åka morgon kväll igen, då kan jag tyvärr inte följa med.

Hoppas ni får en underbar dag.

Kram




Kommentarer
Postat av: Tess

Grattis

2010-12-07 @ 17:21:43
URL: http://shoppingismylife.bubbleroom.se
Postat av: Susanna

Grattis!

2010-12-08 @ 20:53:39
URL: http://stoltkaosmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0