♥ Julafton slutade i katastroff

Godmiddag!

Jag hoppas er julafton var bättre än vår? Vi kom ju ner till Malmö i torsdags, tåget var dock bara en timme försenat så vi hade tur där.

Igår var det julafton och dagen och halva kvällen flöt på riktigt bra. Var så underbart att träffa lilla Izabella, hon är så liten att man knappt törs röra henne *L*.

Jag fick presentkort på 500 kr på H&M samt 500 kr på Lindex och en present ask med parfym osv från Christina Aguliera från Christian så jag är nöjd med det julafton. Han fick trådlöst tagenbord utav mig, en slipsnål, 500 kr på stadium samt 500 kr på dressman, jag tror och hoppas han blev nöjd med.

Runt 21 tiden igår kväll fick vår hund andningsproblem, det blev en taxi direkt in på djursjukhuset där hon än idag ligger kvar. Det var tack och lov inga fel på hjärtat, det lutade mer åt lunginflamation eller astma men idag ringde dom och berätta att dom hittat någon skugga på levern så dom ska ta ytterligare prover på henne samt att hon får ligga kvar ännu en natt- Kostanden är uppe i 7000 kr nu så det lär gå på det dubbla tills imorgon, men men tack och lov får vi låna pengar av min snälla styvpappa till detta så länge.

Nu sitter vi här i ovissheten och väntar på att dom ska ringa..

Nu ska jag dricka kaffe och försöka ringa vetrinären igen och höra hur det går med allt.

Jag hoppas er julafton och juldag är bättre än vår.

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Sandra

Usch vad jobbigt :( Kommer ihåg när min katt var tvungen att stanna några nätter på djursjukhuset vid påsk. Jag kunde inte sova ordentligt, fick inga svar för ingen visste vad som var fel. Men som tur var mådde han bättre sen och idag syns inga fel på honom.

Hoppas verkligen det inte är någon fara med er hund :(

2010-12-25 @ 23:50:51
URL: http://saandraj.webblogg.se/
Postat av: Darksess

Vad jobbigt :(

2010-12-26 @ 12:43:34
URL: http://www.darksess.com
Postat av: lisa!

ursch vad hemskt, stackars både er och hunden! hoppas hon kryar på sig!

2010-12-26 @ 19:35:03
URL: http://llisahedman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0